Geçmişten günümüze kadar
Aradığınız şarkı isimlerini
Sizin için listeliyoruz.
Zevkli Mekan
Tavsiye: Ramazan Bayramı Tebrik Kartları
Zevkli Mekan: 90lar Türkçe Slow Listesi
Ana Sayfa Türkçe Müzik Yabancı Müzik Kategoriler Ara İletişim
90lar pop listesi, türkçe slow 90lar, 90'lar türkçe pop
Unutulmaz 90′lı Yıllar Slow Parçaları 1990-1999 Yılları Arasının en hit olmuş türkçe slow şarkılarının listesi, 90lar türkçe slow, 90 lar pop,90lar nostaji,doksanlar slow, En güzel slow şarkı listesi, En güzel aşk şarkıları,Slow Müzik,Slow Şarkı,Romantik Müzikler,Nostalji,Türk popunun en güzel aşk şarkıları,slow müzik listesi....

90' lı Yılların En İyi Türkçe Slow Şarkıları: Zevklimekan Farkıyla
Ali Güven - Yadigar
Askin Nur Yengi - Ayrılmam
Askin Nur Yengi - Böyle Mi Sona Erecekti
Aşkın Nur Yengi - Serserim Benim
Ayna - Mahzen
Ayna - Ölünce Sevemezsem Seni
Aysun Kocatepe - Bir Naz Bir Naz Olmaz ki
Barış Manço - Allah`ım Güç Ver Bana
Barış Manço - Hayır
Barış Manço - Hatırlasana
Barış Manço - Gül Bebeğim
Bendeniz - Ağlayayım Mı
Bendeniz - Günahkarım
Bora Öztoprak - Seni Seviyorum
Burak Kut - Bebeğim
Burak Kut - Sevgi Hırsızı
Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam
Candan Erçetin - Umrumda Değil 96 
Candan Erçetin - Yalan
Çelik - En Sevdiğim Olur musun
Çelik - Kim Daha Çok Seviyor
Çelik - Yaman Sevda
Demet - Allah Görür
Demet - Yarın Olmaz
Demet - Zar Attık
Demet Akalın - Asla Affedilmez
Demet Akalın - Sebebim 
Deniz Arcak - Vurur 
Deniz Seki - Ahmet
Deniz Seki - Ey Kalbim
Deniz Seki - Kop Gel Günahlarından
Deniz Seki - Yeter ki Sev
Doğuş - Gamsız 
Doğuş - Hep Aynı Hikaye
Eda Berker - Beni Sana Hapsettin
Ege - Karanlıktan Aydınlığa
Ege - Sevdiğini Bil Yeter
Ege - Yaz Aşkım 
Erhan Güleryüz - Güller Açtı
Ezginin Günlüğü - Ebruli
Fatih Erkoc - Anı 
Fatih Erkoç - Geceler
Fatih Erkoç - Ellerim Bomboş 
Fatih Erkoç - Gel Demedin mi
Fatih Erkoç - Elveda Tatlım 
Fatih Erkoç - Kör Kuyular
Fatih Erkoç - Sen Benimsin
Fatih Erkoç - Vefasız
Fedon - Aşığınım
Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar
Ferda Anıl Yarkın - Üzülme 
Feridun DÜzağac - Lavinia
Fikret Kızılok - Bu Kalp Seni Unutur mu (1993)
Fikret Kızılok - Gönül (1993)
Fikret Kızılok - Zaman zaman (1993)
Grup Gündogarken - Aşık oluyorum
Gökhan Aksoy - Yeniden Doğsam
Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem
Göksel Gonca - Gönüllü Yazıldım (Zevklimekan !90'ların Gökseli Tavsiye)
Göktan - Sezen Söylüyordu
Gülay - Son Defa
Harun Kolcak - Gitme Seviyorum
Harun Kolçak - Sensiz Olmam
İlhan İrem - Ara Ara Beni
İlhan İrem - Don Kişot 
İlhan İrem - Hayatın Üçüncü Gözü
İlhan İrem - Sürgün Gibi Masallarda
İzel Çelik Ercan - Dönmelisin 
İzel Çelik Ercan - Özledim
İzel Ercan - Sen Benimdin 
Jale - Üzgünüm 
Kayahan - Emrin olur
Kayahan - Sarı Saçlarından Sen Suçlusun
Kenan Doğulu - Aşk Oyunu 
Kerim Tekin - Haykırsam Dünyaya
Kerim Tekin - Kar Beyaz
Kerim Tekin - Kara Gözlüm
Leman Sam - Anladım
Leman Sam - İlla
Leman Sam - Kıyamam sana
Levent Yuksel - Beni Bırakın
Levent Yüksel - Bi Daha
Levent Yüksel - Med Cezir
Levent Yüksel - Tuana 
Levent Yüksel - Yeter ki Onursuz Olmasın Aşk
Levent Yüksel - Tuana
Limit - Romantik Serseri
Merih - Can Ayazım
Metiner - Gördüğüme Sevindim
Metin Özülkü - Aşk Masalı
Metin Özülkü - Bir Yemin Uğruna
Metin Özülkü - Seninle Olmak Var ya 
Mfö - Mecburen
Mirkelam - Ahu Gözlüm
Mirkelam - Hatıralar
Mirkelam - İstanbul'da
Murat Göğebakan - Ben Sana Aşık Oldum
Murat Göğebakan - Öyle ki Hasretimsin
Murat Kekilli - Bu Akşam Ölürüm
Murat Kekilli - Karagözlüm
Murat Kekilli - Turnam 
Mustafa Sandal - Bize Gidelim
Mustafa Sandal - Jest Oldu
Nalan - Cansuyum
Nalan - Kara Yas
Nazan Yeşiltan - Küçüçüğüm
Nazan Öncel - Aynı Nakarat 
Nazan Öncel - Aşk Beklemez
Nazan Öncel - Ben Böyle Aşk Görmedim
Nazan Öncel - Dillere Düşeceğiz 
Nazan Öncel - Gitme Kal Bu Şehirde
Naşide Göktürk - Kan Kırmızı
Naşide Göktürk - Sakın Ha
Nejat Çarkacı - Akasya Kokulu Yarim
Nezih Ünen - Karnaval
Nezih Ünen - Çingene Yüreğim
Nilüfer - Böyle Ayrılık Olmaz
Nilüfer - Kavak Yelleri
Nilüfer Örer - Mevsim Bahar
Nilüfer Örer - Şımarık
Niran Ünsal - Helal Et 
Niran Ünsal - Beyaz Sevda
Niran Ünsal - Fetbaz
Niran Ünsal - Haktan 
Nükhet Duru - Nerde
Nükhet Duru - Yarimsin
Okan Akdeniz - Deli Divane 
Okan Akdeniz - Hasret
Onur Mete - Adaletsiz Yar
Oya & Bora - Ayrılık Zamanı
Oya & Bora - Seni Bana Yazmışlar
Oya & Bora - Tasvir-i Şikayet
Oya Bora - Saraylı
Ozan Orhon - Saman Alevi
Ozan Orhon - Zeynep
Özdemir Erdoğan - İkinci Bahar 
Özlem Tekin - Duvaksız Gelin
Özlem Tekin - Yar Bana Varmadı
Pınar Aylin - Adam Olaydın 
Pinar Aylin - Deliler gibi 
Pınar Aylin - Çöl Fırtınası
Rafet El Roman - Affetmem
Rafet El Roman - Nerdesin
Rafet El Roman - Seni Seviyorum 
Rafet El Roman - Şu Hayatta
Reyhan Karaca - Gölge Çiçeği
Reyhan Karaca - Gücüm Ona Yetmiyor
Reyhan Karaca - İki Gözüm
Seden Gürel - Aklımı Çelme
Seden Gürel - Devlerin Aşkı
Sencer - Kapımın Kilidi Yok
Serdar - Nereye Kadar
Serdar Ortaç - Aşkın Kitabı 
Serdar Ortaç - Ben Adam Olmam
Serdar Ortaç - Dert Gecesi
Erhan Güleryüz - Güller Açtı
Erol Evgin - Ben İmkı Gönlüm
Seyyal Taner - Sen Çok Yaşa
Sezen Aksu - Belalım 
Sezen Aksu - Deger Mi 
Sezen Aksu - Gülümse
Sezen Aksu - Tutuklu 
Sibel Bilgiç - Alışamadım
Sibel Gürsoy - Beni Düşün
Sibel Sezal - Gece Ay Şahit
Sibel Tüzün - Gözümün Bebeği
Sibel Tüzün - Seni Sana Bıraktım
Sima - Adresim Aynısı
Sima - Herşeye Rağmen
Sinan Erkoç - Havam Yerinde
Sinan Erkoç - Hocamın Evleri
Sinan Özen - Kapına Gül Bıraktım
Sonat Bağcan - Nereye Gidiyorsun
Soner Arıca - Deniz Gözlüm
Soner Arıca - Sen Türküler Söyle
Soner Arıca - Vefasız
Suat Suna - Aramızda Uçurumlar 
Suat Suna - Elbet Birgün
Suat Suna - Hasret Fenerleri
Suavi - Yıllar Sonra
Şahsenem - Gözyaşlarım Anlatır
Şahsenem - O Bu Gece Gelecek
Şahsenem - Yüreğim Meskendir Aşka
Şebnem Ferah - Bu Aşk Fazla Sana
Şebnem Ferah - Vazgeçtim Dünyadan
Şebnem Paker - Dinle (Eurovision 1997)
Şehnaz - Sen Yağmur Ol Gel
Taner - Affetmedim Kendimi
Tarkan - Asla Vazgeçemem
Tarkan - Unutmamalı 
Tayfun - Ben Hancı Sen Yolcu
Tayfun - Seninle Ölürüm
Teoman - Ne Ekmek Ne de Su
Teoman - Papatya
Tetris - Ne İşi Var
Tufan - Gül Bana
Tuncay Vural - Demek ki Neymiş
Ufuk Bigay - Bir Numara
Ufuk Bigay - Tango
Umay Umay - Bozdur Yeminleri
Umay Umay - Düşmedim Daha
Umay Umay - Hareket Vakti
Uzay - Az Giden Uz Gider
Ümit Sayın - Ben Tabii ki
Ümit Sayın - Caneylom
Ümit Sayın - Gönül Yareler İçinde
Ümit Sayın - Gül Beyaz Gül
Ümit Sayın - Güller Ağlamaz
Ümit Sayın - Hicran
Vega - Tamam Sustum 
Volkan Konak - Efulim
Yaşar - Birtanem
Yaşar - Divane 
Yaşar - Kumralım
Yaşar - Kör Bıçak
Yaşar Gaga - Gizli Bahçe
Yaşar Kurt - Kamyonlar Kavun Taşır
Yaşar Kurt - Korku
Yeliz - Sel Suyu
Yeliz - Tut Şu Çeneni
Yeni Türkü - Destina 
Yeni Türkü - Olmasa Mektubun
Yeni Türkü - Yağmurun Elleri
Yeşim - Mustafa
Yeşim Dönüş Işın - Affet Beni
Yeşim Dönüş Işın - Ben Böyle Sevdim
Yeşim Salkım - Ben Yoldan Gönüllü Çıktım
Yeşim Salkım - Deli Mavi
Yeşim Salkım - Hiç Keyfim Yok
Yeşim Salkım - Son Sigara
Yıldız Tilbe - Delikanlım
Yıldız Tilbe - El Adamı
Yonca Evcimik - Vurula Vurula
Yıldız Tilbe - Delikanlım 
Yıldız Tilbe - Dillere Destan
Yıldız Tilbe - Mühür Gözlüm
Yıldız Tilbe - Vuracak
Yıldız Tilbe - Sana Değer
Zafer Peker - Diyemedim
Zafer Peker - Güllerim Solmadan
Zafer Peker - Sevdim Ağladım
Zafer Peker - Ya Seninle Ya Sensiz
Zerrin Özer - Paşa Gönlüm 
Zeynep Dizdar - Vazgeç Gönül
Zuhal Olcay - Ankara'da Aşık Olmak
.................................................................................
Listeyi Hazırlayan: Zevklimekan Editörü Yunus Güncelleme: 09.10.2012
Sitemizde Şarkı İndirme Yoktur.
ZEVKLİMEKAN © 2009 - 2014 / İZMİR | HAZIR MÜZİK LİSTELERİ
Zevklimekan Bilgi,Blogger,Tasarım,Müzik Listeleri, Görsel ve Çok Dazlası Fazlası... Güvenilir, Seviyeli, Reklamsız Paylaşım Mekanı. zevklimekan kâr amacı gütmeyen, tamamen hobi amaçlı bir blog sitesidir.